28 mars 2010

Snöglopp i Graninge

Nu var det några dagar sedan jag skrev...
Jag fick svar på röntgen i onsdags. Jag har bra bäckenmått så nu är det bara att bita i det sura och förbereda (eller försöka förtränga) att klämma ut bäbisen den vanliga vägen.
.
Natten mot torsdag bröt magsjukan ut även för mig. Det var en vidrig natt men Freja var tursamt nog så trött så hon sov när jag sprang upp och ner ur sängen, förutom sista gången då hon tyckte att det var dags att kliva upp fast klockan bara var halv 5. Hon somnade iaf om till slut.
.
Till fredag hade jag piggat på mig hyfsat för att åka iväg till Graninge. Tyvärr har vädrat inte varit vad vi önskat här men vi har iaf pimplat, åkt pulka och grillat korv. Igår kom Ewe, Helen & S-Å på besök och sen tog vi en tur till Micke & Solan för att besöka loppisen och titta på barnen :)
.
Freja på isen
.
Nu väntar vi på att Mattias ska komma hem från en pimpelpromenad så att vi kan äta lite lunch.
.
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar