19 mars 2010

Heeeeeeeeeelg strax

Röntgen - check
Varma vinterskor - check
Fredagsgodis - check (men säg inget till Freja)
.
Det var en skum upplevelse med bäckenmätningen. Hård brits, ligga blixtstilla, tejp på trosorna som de ritade på, mycket prat om avstånd och inställning av bländare. Tror det var några studenter/nybörjare som gjorde det för de tog dit en äldre kvinna som fick godkänna hela tiden. Nu är det gjort iaf och det är bara att vänta på resultatet till på tisdag. Jag har säkert jättestort bäcken...
.
Träffade bästa hemvändar-Linda en snabbis på stan innan jag återvända till jobbet. Hon var smakråd och jag hjälpte mig att hitta varma Ecco-skor på 50% rea :)
.
Ikväll blir det godis i soffan...nä just ja, vi har ju ingen soffa!

2 kommentarer:

  1. Jättefina shoes gums! Puss! Du var strålande vacker som vanligt!

    SvaraRadera
  2. Liff: Åh tack :) Kände mig trött och sliten. Speciellt bredvid brunbrända snygga du!

    SvaraRadera