05 februari 2010

Vecka 25

Nu är jag i vecka 25! Tänk att Emanuel redan var född vid det här laget! Det är helt ofattbart....
Det har varit full fart i magen idag, det sparkar åt alla möjliga håll! :) Jag är peppad på att diskutera namn! Mattias har lovat att jobba på sin förslagslista inatt :) Jag har ett favoritnamn...men vi får se vad Mattias tycker när jag ska avslöja det.
.
Jag är trött idag! Freja har pratat i sömnen, sparkats och fäktat med armarna inatt. Hon sa bla "Kan inte äta den" ca 7 ggr i snabb följd och senare "Vill inte ha sockar" ;)
.
Trevlig helg allihop! Jag ska träffa Totte & Stina, sova hos mamma & pappa, spraymåla badrumsskåpluckorna, luncha med Martina, äta middag hos mamma & pappa, födelsedagsfika hos Francis m. fam. och äta godis! (Haha, när jag läste igenom det jag skrivit insåg jag att jag mest har tänkt äta under helgen!)
.
Jag drömde att jag såg fötterna genom magen, det vore häftigt! :)

2 kommentarer:

  1. Jeses vad fort det går gumman! Gud :) :) :) Så glad för er skull. LÄngtar tills få se dej (och magen) snart igen. Så tungt bo långt ifrån varann ibland.

    SvaraRadera
  2. Liff: Japp, snabba ryck! Sparkar som tusan nu! Kram kram kramis!

    SvaraRadera