23 februari 2010

Skalbaggar i sängen!

Freja fortsätter att vara ganska pigg men ändå fruktansvärt sjuk. Jobbig kombination! Idag är Mattias hemma med henne.
.
Jag försov mig imorse, tittade på klockan 06.50 och flög upp ur sängen. Då satte sig Freja upp, höll fram handen och sa glatt "ja ha en skalbagge". Läskigt med skalbaggar i sängen tyckte jag men i hennes dröm verkade det bra :) När hon insåg att jag skulle kliva upp utan att ta henne med mig ändrades humöret snabbt och innan Mattias hunnit sätta igång vällingvärmningen var hon helt rödgråten och snoret sprutade! Tur att hennes häftiga humör är snabbt övergående iaf!

Termometern visade -24 när jag skyndade iväg. På bussen hörde jag någon som sa -28. Det är kallt! Nu får kylan snart ta slut tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar