15 februari 2010

Soffa

Soffan var inte så bra förresten. Färgen var inte alls passande. Och det finns ju så klart skönare soffor...det är farligt att börja kolla! ;)

Soffan vi köpte till stugan är ju väldigt skön...och perfekt färg. Sit down heter den. Den kan man bygga som man vill och den blir nog väldigt snygg i modellen jag vill ha (som på bilden nedan men med en sittplats till) Armstödet gillar jag också. Jag ska övertala Mattias att ta en sväng till Mio snart igen för att titta på den, provsitta lite mer, kolla tyger.



(Puss puss älskling! :))

Här är soffan i stugan. Modellen är en annan men jag gillar tyget.

6 kommentarer:

  1. Jaa.. va o kolla på den sofffan osååå.. "Ssit down".. men den va lite fö breee för mitt nya vardagsrum så blev en annan ;) /Dave

    SvaraRadera
  2. Davve: Ahhhh :) Men visst är den skön? :) Har du flyttat nu? När får man komma på inflyttningsfest? ;)

    SvaraRadera
  3. Nya bud nu alltså, never ending story det här med soffor känns det som ha ha :)

    SvaraRadera
  4. MÅ: Ja det blir inget slut förrän vi beställt en! :) Vi provsatt den i fredags men den var svart. Kollat på IT hur man kan bygga den och den kommer att passa fint hos oss. Puss puss puss! ;)

    SvaraRadera
  5. Ja, den va jätte skön. Brorsan har en sådan. Flyttar nästa helg.. får nycklarna freda 26:e feb. Pepp =) .. ska ha infl ferra i mitten av mars .. Kring 12:e, 13:e . Hör av mig senare om d /Dave

    SvaraRadera
  6. Dave: Just ja, då Linda ska komma hem ja :)

    SvaraRadera