18 februari 2010

Ajajanja!

Fy vilken krasch Anja gjorde igår. Det såg ut att göra ont! Hon har ont i kroppen idag hörde jag henne säga på radio, bland annat i höger rumpa ;) Hoppas hon kan starta i kväll. Jag skulle aldrig åka igen efter den kraschen (jag skulle aldrig åka innan heller) men så får jag ju inte tävla i OS heller! .

Imorse vaknade Freja när jag klev upp, fast hon hade sovmorgon och inte skulle till dagis förrän kl 9. "Jag har sovit gott" sa hon klarvaket och satte sig upp :) Hon är söt! .

Igår sorterade vi upp hennes gamla kläder. Det som en pojke kan tänkas ha på sig la vi lättillgängligt och klänningar, rosa spets och dyl. hamnade i en kartong. Om vi får en flicka får vi plocka fram kartongen igen ;) Kläderna är sååååå smååååå! Jag kan aldrig tänka mig att Freja har varit så liten! Hon tyckte att det var kul att titta på kläderna och försökte förgäves att få på sig tröjor i storlek 62 och sockar som inte ens räckte halvvägs över foten. .

Jag sålde mammas & pappas gamla skinnfåtöljer igår, se såna skönheter! De kommer att få det mycket trevligare framför tvn på Mariehem med varsin pensionär i, än bortglömda och fyllda med tvätt hemma hos oss. 1200 kr la jag till soff-fonden!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar