16 juni 2009

Dett hände fredag...

Mycket skoj och inte skoj har hänt sen sist jag delade med mig här.

I fredags hade Frejas dagis stängt så jag var ledig. Var på årligt besök hos läkaren och fick betala 300 kr för att i 10 minuter berätta hur jag mår och sedan få ny medicin utskriven. Fick också veta att jag har lågt järnvärde men det kan ju bero på att proverna togs efter min magåkomma/bakfylla då jag ätit fil och flingor i en vecka… Det blir mycket jordgubbar i sommar så det ska nog ordna upp sig :) Vi spenderade sedan större delen av dagen med att köpa blommor och kryddor till trädgården. Det var strålande sol och en riktigt dålig dag att vara ute och handla, men men… Efter en snabbsväng till Berghem för att hälsa Allan & Barbro välkomna hem från Turkiet styrde vi kosan till Holmsund igen. Jag lagade en otroligt god lax/räkgryta och sen kom mamma & pappa och åt den med oss ute i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar