16 juni 2009

Detta hände lördag...

På lördag förmiddag packade jag & Freja ner en rabarber- och jordgubbspaj och travade iväg till Malin & Leia. Malin bjöd på lax med hummersås och potatis. Mycket gott, men Freja & Leia åt mest citron ;) Efter en massa lek och stoj och lite gnäll så tog jag med mig en dödstrött Freja därifrån vid 14-tiden.


Mattias kom och mötte upp oss med bilen och så tog vi en sväng till Obbola marknad. Tyvärr märkte vi att vi bara hade sammanlagt 30 kr med oss och dem shoppade vi upp i 10-kronorstältet. Vi blev även ”lurade” att byta mobilabonnemang till Halebop vänner. Det blir nog bra!
Mattias jobbade hela helgen. Jag la mig tidigt men blev klarvaken när Freja kräktes ner våran säng på natten! Det är jobbigt att ta hand om en grinande magsjuk stackars unge samtidigt som man tvättar lakan och skrubbar sängen! Det blev en vända till innan hon till slut somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar