29 januari 2010

I helgens sköte...

...vilar bland annat ett besök på tropikhuset i Holmsund! Malin & Jocke ska lämna Leia hos oss imorgon förmiddag, så hon får följa med och titta på ormar, spindlar, ödlor, apor och annat spännande. Det ska bli skoj! Hoppas Leia gillar att vara med oss utan sina föräldrar :)
.
.
Jag hoppas att jag (kanske med hjälp av Mattias starka borrarmar) får upp alla grejer på toaletten också. Det är lite hemligt hur det ska se ut där men borra hål kan ha ju få göra :)

På söndag ska vi till Anna, Mattias & Freya och äta marängsviss och leka. Malin & Leia, Annica, Martin & Markus och Anna-Karin & Heldina ska också dit. Kanske också en bunt pappor? Ska bli så skoj att träffa alla barn man inte sett på länge (och dem man sett nyligt också, och alla mamor och pappor...och lilla Markus som jag aldrig träffat!)

Idag ser jag fram emot att en god fiskmiddag står på bordet när jag kommer hem :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar