17 juni 2010

Äntligen mår jag bättre!

Att det skulle vara så jobbigt att hämta sig efter förlossningen trodde jag aldrig! Men äntligen börjar jag kunna röra mig igen. De senaste dagarna har jag orkar med att hämta/lämna på dagis, gå en promenad, jobba i trädgården, handla på Maxi och ha besök. Malin, Jocke & Leia kom på fika och lek på måndag eftermiddag och på kvällen kom mamma & pappa på mer fika och lite lek ;) Igår kväll kom Höken & Philipp och bjöd oss på grillat och jordgubbar. Stort tack!
.
Freja har även hunnit med sommarens första poolbad och vi har anlagt en ny rabatt och plattläggning (som snart är klar). Stort tack till pappa som hjälpt oss! Efter helgen kommer mamma och hjälper till med plantering :)
.
Vidar blir sötare och sötare för var dag som går...
..
Syskonmys!
.
Leia och Freja testade nya hamocken
.
Nya rabatten
.
Poolbad
.
Höken & Philipp
.
Idag är det fint väder! Freja är på dagis och Mattias vilar med Vidar. Jag ska äta lunch i solen och hålla tummarna att den håller i sig till i eftermiddag då vi ska på avslutningspicknick med dagis. Freja ska sjunga Idas sommarvisa :) Imorgon går hon sin sista dag, sen har hon sommarlov till 25 augusti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar