12 maj 2010

Update i bilder

Här kommer en liten uppdatering av vad som hänt den sista tiden.
.
Freja fick magsjuka på dagis på torsdag förmiddag så jag fick hämta hem henne. Hon kräktes sedan ner Mattias och sitt rum när jag återvänt till jobbet på eftermiddagen. På fredag var hon piggare men jag var ändå hemma med henne (48 timmarsregeln u know). Hon hjälpte Mattias att gräva upp delar av häcken på framsidan och jag njöt mest av det fina vädret!
.

På lördagen rövade vi bort Ulrika från Signes fotbollsträning på förmiddagen och tog med henne på möhippa! Vi hade picknick i Vänortsparken...
.

Följt av sumobrottning och andra äventyr :)
.

Sedan åkte vi till en fin stuga i Bergsboda och grillade och hade trevligt. Jag avvek runt 21-tiden men några tappra festade på halva natten :)
.

På söndagen grillade vi på 57:an och killarna fick sedan testa sumobrottninen :)
.

Ja det var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar