18 december 2009

Planer för helgen

I eftermiddag ska jag ner på stan i mina täckbyxor och med mössan långt neddragen över öronen! Det är kallt! -17 eller nått sånt. Jag ska köpa de sista julklapparna och nån liten födelsedagspresent till David som fyllt 28. Jag har lovat mig själv att inte springa i den värsta julruschen nästa vecka men jag känner på mig att det kommer att vara nog hemskt på stan idag!
.
Ikväll ska Mattias på GK (läs Scharinska) och se AC4. Jag är lite avis men jag vet att när kvällen väl kommer vill jag ändå hellre sitta i soffan och mysa under en filt. Jag måste ju se hur det har gått för bönderna och deras "fruar" på TV ikväll också :) Freja kommer nog att vara lika trött som vanligt och börja prata om "lingling" (välling) när vi ser på julkalendern.
.
Jag tror att det har gått vägen för Tilde & Rödmuschen. De andra är jag skeptisk till...

Imorgon ska det vara lite varmare så jag hoppas att jag & Freja kan vara ute och leka lite. Mattias kanske kommer att välja säng-/soffläge imorgon? Annars är han välkommen att följa med ut :) På kvällen ska jag på födelsedagskalas hos David. Linda kommer hem imorgon så jag ska krama lite extra på henne också.

Söndag är ett oskrivet blad...

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå ha en kram!! ;) .. Men ses imörrrrra.. Komer bli skoj! /Dave

    SvaraRadera
  2. Dave: Det ska du så klart få :)

    SvaraRadera